مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-12سياسي

راهکار اثر بخش کنترل کرونا با مدیریت هوشمند محدودیت ها


رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، گفت: کمیته امنیتی کرونا کماکان بر طرح مدیریت جامع هوشمند محدودیت ها به عنوان راهکاری اثر بخش در کنترل بیماری تاکید دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبوده و است.

ذوالفقاری با بیان اینکه طرح هایی نظیر تب سنجی سراسری در کشور، مشارکت مردمی و فاصله گذاری اجتماعی و طرح جامع هوشمند محدودیت ها با پیشنهاد کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در کشور اجرایی گردید؛ گفت: کمیته امنیتی کرونا با آمادگی کامل در تلاش برای مهار موج جدید بیماری در کشور است و در این راستا ایده ها و طرح های لازم را به ستاد ملی کرونا ارائه می دهد.

وی گفت: کمیته امنیتی کرونا کماکان بر طرح مدیریت جامع هوشمند محدودیت ها به عنوان راهکاری اثر بخش در کنترل بیماری در کل کشور تاکید دارد.

رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا در بخش دیگری از صحبت هایش به مساله تهیه واکسن کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: امروز واکسن به موضوع مطالبات عمومی تبدیل شده و در این خصوص طبق گزارش مسئولان ارشد وزارت بهداشت از کانال های مختلفی نظیر خرید از هند، روسیه، چین، کوبا و کواکس در کشور در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار اثر بخش کنترل کرونا با مدیریت هوشمند محدودیت ها

راهکار اثر بخش کنترل کرونا با مدیریت هوشمند محدودیت ها