مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 12:252021-04-12ورزشي

نیشابور و ذوب آهن راهی دسته یک شدند


رقابت های بسکتبال لیگ دسته دو بانوان باشگاه های کشور با راهیابی تیم های خانه بسکتبال نیشابور و ذوب آهن اصفهان به لیگ دسته یک به پایان رسید.

- ایسنا/اصفهان رقابت های بسکتبال لیگ دسته دو بانوان باشگاه های کشور با راهیابی تیم های خانه بسکتبال نیشابور و ذوب آهن اصفهان به لیگ دسته یک به پایان رسید.

مرحله نیمه نهایی رقابت های بسکتبال دسته دو بانوان باشگاههای کشور با حضور 4 تیم خانه بسکتبال نیشابور، اکسیژن اراک، نهاوند و ذوب آهن اصفهان به میزبانی ذوب آهن و به مدت سه روز در سالن رهنما ورزشگاه ملت اصفهان پیگیری شد و امروز (دوشنبه- 23 فروردین ماه) با قهرمانی تیم خانه بسکتبال نیشابور به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آخرین بازی فینال دو تیم خانه بسکتبال و ذوب آهن که هر کدام یک پیروزی را از آن خود کرده بودند برای قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

این بازی با نتیجه 47 بر 71 به سود نیشابوریها به پایان رسید تا قهرمانی را از آن خود کنند، ذوب آهن در بازی نخست موفق به پیروزی 48 بر 59 شده بود، اما در بازی روز گذشته با نتیجه 46 بر 60 تن به شکست داد.

به این ترتیب با قهرمانی خانه بسکتبال نیشابور و نایب قهرمانی ذوب آهن این دو تیم راهی رقابتهای لیگ دسته یک فصل آینده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیشابور و ذوب آهن راهی دسته یک شدند

نیشابور و ذوب آهن راهی دسته یک شدند