مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-12سياسي

بیماران در قرنطینه خانگی حمایت معیشتی می شوند


بیماران کرونایی که در قرنطینه خانگی به سر می برند مورد حمایت معیشتی قرار می گیرند تا دغدغه ای از بابت تأمین معاش خانواده نداشته باشند.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: بیماران کرونایی که در قرنطینه خانگی به سر می برند مورد حمایت معیشتی قرار می گیرند تا دغدغه ای از بابت تأمین معاش خانواده نداشته باشند.

اکبر بهنام در جلسه قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: ما وضعیت خطرناک و سرکش بیماری کرونا را در استان شاهد هستیم که برای کنترل و پیشگیری از تشدید این ویروس جهش یافته از ظرفیت بسیج در محلات و مجموعه بهداشتی استفاده می کنیم تا به صورت خانه به خانه و محله محور ارتقا سلامت شهروندان اتفاق بیفتد.

وی از شهروندان خواست تا در این ایام خطرناک کرونایی از دید و بازدیدها و دورهمی ها پرهیز کرده و به معنای واقعی دستورالعمل های بهداشتی را با ماندن در خانه رعایت کنند.

استاندار اردبیل به اعمال محدودیت های شدید و کنترل ترددهای روزانه همشهریان و همچنین برخورد با متخلفان در این حوزه خبر داد و تصریح کرد: هرگونه ورود و خروج خودرو به شهر اردبیل و نمین و سایر شهرها در این روزها ممنوع بوده و از ساعت 10 شب نیز محدودیت تردد شبانه اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران در قرنطینه خانگی حمایت معیشتی می شوند

بیماران در قرنطینه خانگی حمایت معیشتی می شوند