مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-12اجتماعي

البرز پایلوت اجرای طرح ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزش قرآن


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: البرز پایلوت اجرای طرح کشوری ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزش قرآن معلمان ابتدایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضوان حکیم زاده بعد از ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی طرح ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزش قرآن معلمان ابتدایی که برای نخستین بار در کشور به صورت پایلوت در البرز اجرایی می شود، اظهار کرد: خدا را شاکریم که در آستانه ماه مبارک رمضان فرصت یک فعالیت قرآنی به ما عطا شد.

وی بیان کرد: یکی از بهترین برنامه هایی که در پایان یک دوره کاری شروع شد و مطمئن هستیم که این کار استمرار داشته باشد، کار در محضر قرآن است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص اجرای طرح کشوری ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزش قرآن معلمان ابتدایی تصریح کرد: برای اینکه بدانیم در چهارچوب زندگی در جهان هستی که فرصت خدا برای ماست از چه چیزی پرهیز کنیم و خوراک روح و جان ما چه باشد.

وی خاطرنشان کرد: نسخه و چارچوبی را خداوند برای ما پیچیده و در بعثت آخرین فرصت بازگشت دوباره خداوند به انسان بعد از هبوط این فرصت به انسان داده شده تا با قرآن کار خود را آغاز کند.

حکیم زاده با بیان اینکه معمولاً مراجعه ما به قرآن در مراسم پایانی زندگی یک انسان بوده، گفت: به تازگی مد شده برخی ها در مراسم خاک سپاری اموات خود موسیقی غمگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز پایلوت اجرای طرح ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزش قرآن

البرز پایلوت اجرای طرح ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزش قرآن