مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:102021-04-12ورزشي

کلوپ جانشین فلیک در بایرن مونیخ می شود؟


سران باشگاه بایرن مونیخ، سرمربی کنونی لیورپول را به عنوان سرمربی بعدی خود در نظر دارند.

- جی پلاس، در حالی که زمزمه هایی مبنی بر احتمال حضور هانسی فلیک روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی فوتبال آلمان مطرح است، خبر می رسد که مدیران باشگاه بایرن مونیخ سناریوی جذب جانشین این مربی آلمانی را در نظر دارند.

بر اساس گزارش سایت 90 مین ، سران باشگاه بایرن مونیخ خود را آماده می کنند تا در صورت جدایی هانسی فلیک به سراغ یورگن گلوپ سرمربی آلمانی لیورپول بروند.

پس از اینکه یواخیم لو اعلام کرد که پس از رقابت های یورو 2020 که تابستان امسال برگزار می شود، یک سال زودتر از پایان قرارداد فعلی اش به کار خود به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان پایان خواهد داد، رایزنی ها در خصوص جانشین این مربی آلمانی آغاز شد.

ابتدا از یورگن کلوپ به عنوان اصلی ترین گزینه جایگزینی یواخیم لو یاد شد، اما این مربی آلمانی تأکید کرد برنامه ای برای ترک لیورپول ندارد و به قراردادش با این باشگاه انگلیسی پایبند است.

اکنون از هانسی فلیک، سرمربی موفق بایرن مونیخ که در سال 2020 این تیم را به شش گانه قهرمانی رساند، به عنوان سرمربی بعدی مانشافت یاد می شود.

او بین سال های 2006 تا 2014 به عنوان دستیار یواخیم لو در تیم ملی آلمان فعالیت داشت و در موفقیت های این تیم تأثیرگذار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلوپ جانشین فلیک در بایرن مونیخ می شود؟

کلوپ جانشین فلیک در بایرن مونیخ می شود؟