مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-12سياسي

نیاز برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش به تزریق خلاقیت و تحول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان در واکنش به نامه حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در خصوص عملکرد معاونت فرهنگی دانشگاه فرهنگیان، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش مطالبات دانشجومعلمان همدانی در خصوص ساماندهی فعالیت های فرهنگی این وزارتخانه را دوباره مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان در واکنش به نامه حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در خصوص عملکرد معاونت فرهنگی دانشگاه فرهنگیان، نامه ای دیگر به وزارت آموزش و پرورش ارسال کرده و در آن مطالبه خود را دوباره مطرح کرد.

در این نامه آمده است: ضمن تشکر از پاسخگویی شما، نظر به جوابیه وزارت آموزش و پرورش که در تاریخ 23 اسفندماه 1399 در خبرگزاری دانشجو منتشر گردید، ذکر چند نکته را بر خود لازم دانستیم:1.

با عنایت به نامه ای که در تاریخ 11 اسفند ماه 1399 با شماره 577/21/319/20/100/زم به وزارت آموزش و پرورش ارسال شد، مطالبه مطرح شده در این نامه احیای معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش بود، اما در جوابیه منتشر شده، عملکرد معاونت فرهنگی دانشگاه فرهنگیان تشریح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش به تزریق خلاقیت و تحول

نیاز برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش به تزریق خلاقیت و تحول