مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 18:252021-04-11سياسي

معاون استاندار تهران: شورای شهر قرچک منحل نشده است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران درمورد وضعیت شورای قرچک، گفت: تا الان دستگاه قضایی حکم نهایی را صادر نکرده است لذا تا وقتی حکم نهایی صادر و به ما ابلاغ نشده است نمی توانیم درمورد وضعیت آن تصمیم بگیریم.

- عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران درباره خبر انحلال شورای قرچک که در رسانه ها منتشر شده بود، اظهار کرد: تا زمانی که دستگاه قضایی حکم نهایی را صادر نکرده و هیأت حل اختلاف تشکیل نشده است در مورد وضعیت شورای شهر نمی شود نظر داد، لذا تا الان در مورد منحل شدن شورای شهر قرچک تصمیمی گرفته نشده است.

وی گفت: دستگاه های نظارتی مطابق وظایف قانونی خود نظارت دقیقی بر عملکرد شوراها دارند لذا از دستگاه های نظارتی، امنیتی و قضایی بسیار سپاسگذاریم که با دقت در حال رصد عملکرد شوراها هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه قریب به 2 هزار عضو شورای شهر و روستایی در استان تهران است، افزود: در مورد شورای قرچک ابهاماتی بود که اعضای آن به دستگاه قضایی احضار شدند و پرونده آن ها در حال رسیدگی و بررسی هستند و هر چه دستگاه قضایی تصمیم بگیرد به ما ابلاغ و مطابق ماده 91 قانون نسبت به تعیین تکلیف شورای این شهر اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار تهران: شورای شهر قرچک منحل نشده است

معاون استاندار تهران: شورای شهر قرچک منحل نشده است