مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 17:352021-04-11سياسي

مرحله سوم کمک مؤمنانه در استان اردبیل اجرا می شود


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان سومین مرحله از اقدام خیرخواهانه مردم در قالب کمک مؤمنانه در استان اردبیل اجرا می شود.

- اردبیل - معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان سومین مرحله از اقدام خیرخواهانه مردم در قالب کمک مؤمنانه در استان اردبیل اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار شکر عبدی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه در قالب سومین مرحله از کمک مؤمنانه در اردبیل مساعدت هایی همزمان با ماه مبارک رمضان حاشیه شهرهای اردبیل انجام خواهد شد که طی این مرحله از کمک مؤمنانه بسته های معیشتی تهیه و توزیع می شود.

وی بر حضور مستمر و پر قدرت جامعه خیر اردبیل تاکید و تصریح کرد: در دو مرحله قبلی اجرای طرح سراسری کمک مؤمنانه مردم خیرخواه و نوع دوست استان اردبیل از ابتدا تا انتهای اجرای این طرح پای کار بودند که در این مرحله نیز از عموم مردم خیرخواه استان تقاضا داریم تا برای سهیم بودن در ثواب این اقدام همکاری لازم را با سپاه استان داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان ضمن معرفی پایگاه های ارتباطی مردم با سپاه جهت جمع آوری کمک های مردمی گفت: نواحی مقاومت، اقشار بسیج و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله سوم کمک مؤمنانه در استان اردبیل اجرا می شود

مرحله سوم کمک مؤمنانه در استان اردبیل اجرا می شود