مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 16:402021-04-11سياسي

بالای 70 درصد روستاهای آذربایجان شرقی برای انتخابات شورا به حدنصاب رسیدند


رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای آذربایجان شرقی گفت: بالای 70 درصد از روستاهای استان به حد نصاب در نام نویسی انتخابات شورای اسلامی رسیده اند که احتمال دارد باقی روستاها نیز در لحظات پایانی به حدنصاب برسند.

- رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان: بالای 70 درصد روستاهای آذربایجان شرقی برای انتخابات شورا به حدنصاب رسیدند ایسنا/آذربایجان شرقی رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای آذربایجان شرقی گفت: بالای 70 درصد از روستاهای استان به حد نصاب در نام نویسی انتخابات شورای اسلامی رسیده اند که احتمال دارد باقی روستاها نیز در لحظات پایانی به حدنصاب برسند.

جعفر راستی در گفت وگوی خبری در خصوص آخرین وضعیت ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر استان، گفت: تقریبا چهار روز از آغاز روند نام نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی روستا و عشایر می گذرد که امروز یکشنبه 22 فروردین ماه، این پروسه به پایان خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: استعلام از نام نویسان این انتخابات فردا از سوی مراجع چهارگانه شامل اطلاعات، نیروی انتظامی، ثبت احوال و قوه قضاییه آغاز می شود و این نهادها 10 روز فرصت دارند تا جواب استعلام را گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالای 70 درصد روستاهای آذربایجان شرقی برای انتخابات شورا به حدنصاب رسیدند

بالای 70 درصد روستاهای آذربایجان شرقی برای انتخابات شورا به حدنصاب رسیدند