مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 16:252021-04-11سياسي

افزایش بی امان کرونا در اردبیل/عادی انگاری اوضاع را بحرانی می کند


آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اردبیل حکایت از افزایش صعودی آمار مبتلایان در روزهای آینده را دارد که ما خودمراقبتی و قرنطینه خانگی را به مردم توصیه می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین اطمینان را به مردم اردبیل می دهد که در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی هر یک از افراد جامعه ما طی ایام آینده روزهای به مراتب سخت تری را پشت سر خواهیم گذاشت.

استاندار اردبیل به اجرای طرح بیماریابی شهید سلیمانی در اردبیل اشاره و تصریح کرد: فاز دوم این طرح با همکاری بسیج و سپاه استان آغاز شده است که طی این طرح افراد ناقل کرونا در خانواده های اردبیلی توسط بسیجیان شناسایی شده و با دریافت اطلاعات قرنطینه خانگی و خود مراقبتی، در منزل خود بستری خواهند شد.

بهنام جو ظرفیت بیمارستان های استان را در شرف تکمیل دانست و افزود: با توجه به ظرفیت خوب درمانی در استان اردبیل اما در صورت افزایش تدریجی آمار مبتلایان جدید و بستری های روزانه برای هفته های آتی در بحث تخت بیمارستانی با مشکل جدی مواجه می شویم.

وی همچنین در توصیه به خانواده های اردبیلی اظهار کرد: آن دسته از خانواده هایی که یکی از اعضای آن مشکوک به ابتلاء باشد، باید از حضور در جامعه و بیرون از منزل خودداری کرده و قرنطینه خانگی را رعایت کنند تا شاهد کاهش آمار مبتلایان جدید در استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بی امان کرونا در اردبیل/عادی انگاری اوضاع را بحرانی می کند

افزایش بی امان کرونا در اردبیل/عادی انگاری اوضاع را بحرانی می کند