مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 12:002021-04-11بين الملل

61 عضو طالبان توسط ارتش افغانستان کشته و زخمی شدند


وزارت دفاع افغانستان در بیانیه ای اعلام کرد که 61 نفر از اعضای طالبان توسط ارتش افغانستان در ولایت های ارزگان، ننگرهار و قندهار در شبانه روز گذشته کشته و زخمی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع افغانستان امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در عملیات هوایی و زمینی نیروهای مسلح افغانستان علیه گروه طالبان در ولایت های ارزگان، ننگرهار و قندهار 37 عضو این گروه کشته شدند.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع افغانستان در این خصوص آمده است: در عملیات هوایی و زمینی نیروهای مسلح افغانستان همچنین 24 تَن از اعضای طالبان زخمی شده اند.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع افغانستان، نیروهای امنیتی افغانستان در شهرستان های ارغنداب، شاولیکوت و ژیری در ولایت قندهار، شهرستان حصارک ولایت ننگرهار و شهرستان دهراود و ترینکوت در مرکز ولایت ارزگان علیه گروه طالبان عملیات زمینی و هوایی انجام داده اند.

همچنین طی یک روز گذشته 244 حلقه مین جاسازی شده توسط شبه نظامیان در ولایت های مذکور کشف و خنثی شده است.

این در حالیست که وزارت دفاع ملی افغانستان دیروز شنبه طی بیانیه ای اعلام کرده بود: طی 24 ساعت گذشته و در جریان عملیات مشترک نیروهای امنیتی افغانستان، 117 شبه نظامی طالبان در ولایت های قندهار، بدخشان، غزنی، هرات، هلمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

61 عضو طالبان توسط ارتش افغانستان کشته و زخمی شدند

61 عضو طالبان توسط ارتش افغانستان کشته و زخمی شدند