مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:402021-04-11سياسي

بررسی شبهات اعتقادی، فقهی و حقوقی چالش کرونا


پیدایش پیشامد و رخداد کرونا و ویروس کووید 19، شبهات مختلفی را در حوزه اعتقادی، فروعات دینی و مسائل حقوقی مطرح کرده و باعث ایجاد سوالات مختلفی در حوزه های مختلف شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی پیدایش پیشامد و رخداد کرونا و ویروس کووید 19، شبهات مختلفی را در حوزه اعتقادی، فروعات دینی و مسائل حقوقی مطرح کرده و باعث ایجاد سوالات مختلفی در حوزه های مختلف شده است.

در نشستی تخصصی با عنوان الهیات و چالش کرونا با حضور اساتید دانشکده الهیات و حقوق دانشگاه تبریز، مباحث مربوط به الهیات که تحت تاثیر چالش کرونا قرار گرفته اند، بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر فروهی، استادیار گروه فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه تبریز در پنل ابتدایی در خصوص مسئله کرونا و نظام احسن، رضا الهامی استادیار گروه فقه و حقوق اسلامی دانشگاه تبریز در پنل بعدی در خصوص کرونا و عبادات جمعی و سپس حیدر باقری اصلی استاد گروه حقوق دانشگاه تبریز در پنل پایانی در خصوص موضوع اثر فورس ماژوری کرونا بر قراردادها مباحثی را مطرح کردند.

پاسخ به شبهات کلامی و دینی ناشی از چالش کرونا ناصر فروهی،استادیار گروه فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه تبریز در این نشست تخصصی اظهار کرد: بشر از ابتدای خلقت تاکنون همواره با بلاها و مخاطرات طبیعی و غیرطبیعی مواجه بوده که این بلاها از جمله زلزله، سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی شبهات اعتقادی، فقهی و حقوقی چالش کرونا

بررسی شبهات اعتقادی، فقهی و حقوقی چالش کرونا