مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-11فرهنگي

«پیام دهکردی» بازیگر سریال گاندو به کرونا مبتلا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیام دهکردی را قبل از هرچیز به عنوان مدرس تئاتر می شناسیم؛ هنرمندی که آثار شگفت انگیزی در عرصه نمایش، - پیام دهکردی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در جریان تصویربرداری سریالی درگیر بیماری کرونا شده و در حال مصرف داروها و گذراندن روند درمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، پیام دهکردی را قبل از هرچیز به عنوان مدرس تئاتر می شناسیم؛ هنرمندی که آثار شگفت انگیزی در عرصه نمایش، تلویزیون و سینما از خودش به جای گذاشته و این روزها در سریال افرا بهرنگ توفیقی و سنجرخان محمدحسین لطیفی ایفای نقش می کند.

او اگرچه آثار ماندگاری در تئاتر از خودش به یادگار گذاشته اما با آثاری همچون مدار صفردرجه ، شهریار و همچنین کاراکتر مایکل هاشمیان سریال گاندو بیشتر به ذهنِ مخاطب می آید.

پیام دهکردی تقریباً 2 روز است که به کرونا مبتلا شده و او در گفت وگویی از پیگیری روند درمانی و مصرف داروها در منزل و گرفتن آزمایش ها و موارد دیگر درمانی از بیمارستان خبر داد.

او که برای تصویربرداری سریالی به تهران آمده بود هم اکنون در تهران، درمان خودش را پیگیری می کند.

دهکردی در خصوص اینکه تا چه زمانی در قرنطینه و پیگیری مراحل درمانی اش خواهد بود، گفت: روند بهبودی، خدا را شکر طی می شود اما مشخص نیست تا چه زمانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیام دهکردی» بازیگر سریال گاندو به کرونا مبتلا شد

«پیام دهکردی» بازیگر سریال گاندو به کرونا مبتلا شد