مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-11سياسي

منبرهای مجازی در ماه رمضان فعال شود/تأکید بر امید آفرینی در تبلیغ


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: باتوجه به قرمز شدن شهرها و از دست دادن برخی از فرصت های تبلیغ در فضای حقیقی منبرهای مجازی در ماه رمضان فعال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو قرمز شدن شهرها از سال گذشته سخت تراست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در چنین شرایطی ما بسیاری از فضاهای حقیقی تبلیغ را از دست داده ایم، بیان کرد: در این اوضاع مأموریت و مسئولیت افسران جنگ نرم و فعالان در فضای مجازی سخت تر می شود.

رضایی با بیان اینکه ما باید به صورت ویژه بر روی امیدآفرینی کار کنیم، گفت: متأسفانه به واسطه برخی از شرایط جامعه و تلاش دشمن گروه هایی از اقشار به سمت ناامیدی حرکت کرده اند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن می خواهد زنجیره تواصی به حق و صبر را از بین برده و ما را دچار ناامیدی کند، اظهار کرد: دشمن می خواهد حقایق ایران اسلامی را وارونه جلوه دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: باید باور کنیم که امروزه فضای مجازی بیش از فضای حقیقی بر روح و روان افراد تأثیر می گذارد و از این جهت می توانیم از فرصت ماه مبارک رمضان برای امیدآفرینی و تبیین مؤلفه های ایران قوی استفاده کنیم.

رضایی با تأکید بر تولید محتوای ویژه ماه مبارک و نشر آن در فضای مجازی گفت: این تولیدات جاذبه دار کوتاه می تواند در حوزه های اخلاقی، احکام روزه و نماز،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منبرهای مجازی در ماه رمضان فعال شود/تأکید بر امید آفرینی در تبلیغ

منبرهای مجازی در ماه رمضان فعال شود/تأکید بر امید آفرینی در تبلیغ