مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-11اقتصادي

افزایش ماشین آلات مدیریت پسماند در گیلان


استاندار گیلان با ابراز خرسندی از افزایش ماشین آلات در حوزه مدریت پسماند در گیلان گفت: شهرداری ها و دهیاری ها باید با انجام مطالعات منطقه ای به سمت مدیریت اصولی پسماند و کاهش محل های دفن گام بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع ظهر امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند گیلان در سالن اجتماعات شهید انصاری با بیان اینکه مدیریت پسماند از منازل مردم باید انجام شود، اظهار کرد: فرهنگ جمع گرایی به جای فرهنگ فردگرایی در جامعه بایستی نهادینه شود زیرا تا زمانی که روحیه کار جمعی و گروهی از کودکی در جامعه و در فرهنگ مردم نهادینه نشود، به سطح قابل قبولی از توسعه یافتگی نخواهیم رسید.

وی با تأکید بر لزوم توجه اجرای طرح جامع آموزش و برگزاری جلسات منظم مدیریت پسماند گفت: اقدامات گزارش شده در جلسه امروز امیدوارکننده بود اما با توجه به اهمیت موضوع مدیریت پسماند در سال جاری، علاوه بر برگزاری انتخابات و کرونا ، باید از فرصت فصل های بهار و تابستان در تسریع اجرای طرح ها بهره گیری شود.

استاندار گیلان با اشاره به اختصاص 188 میلیارد تومان اعتبارات در طی سه سال گذشته افزود: با توجه به همراهی مطلوب دستگاه های نظارتی، انتظار می رود فرمانداران و شهرداران در تکمیل پروژه های در دست اجرا این حوزه با جدیت اهتمام داشته باشند تا بر اساس زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ماشین آلات مدیریت پسماند در گیلان

افزایش ماشین آلات مدیریت پسماند در گیلان