مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-11اقتصادي

زنجانی: آیا مردم با زبان روزه باز در صف خواهند ایستاد؟


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این سوال که آیا دولت در آستانه ماه مبارک رمضان از صف های طولانی در روزهای باقی مانده به نوروز عبرت گرفته است؟ بیان کرد: - آیا مردم با زبان روزه برای تامین کالاهای اساسی باز در صف خواهند ایستاد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی زنجانی نماینده مردم نقده و اشنویه در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رییس جمهور ابراز عقیده کرد: طرف های غربی با به میز مذاکره کشاندن ایران در این روزها اند صرفا خوراک تبلیغاتی داشته و قصد مدیریت رسانه ای انتخابات به نفع جریان خاص را دارند تا به امیال خود برسند.

وی هم چنین با انتقاد از تصمیمات ستاد کرونا در آستانه انتخابات مدعی شد: در حالی که مناسبات مذهبی و نمازجمعه را مشکلی برای کرونا می دانید اما مسافرت به کیش، شمال و ترکیه را آزاد می گذارید.

مردم از من سوال می کنند چه شخصی مسئول کشته های کرونا است؟ مگر ستاد کرونا مدیر ندارد؟ چرا وضعیت کرونا در استان آذربایجان غربی به ویژه ارومیه و نقده نابسامان است؟ آیا دولت در آستانه ماه مبارک رمضان از صف های طولانی در روزهای باقی مانده به نوروز عبرت گرفته است؟ آیا مردم با زبان روزه برای تامین کالاهای اساسی باز در صف خواهند ایستاد؟ زنجانی هم چنین اظهارات رییس جمهور درباره زندگی در ایران و سوییس، افزایش قیمت دلار، پراید، گوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجانی: آیا مردم با زبان روزه باز در صف خواهند ایستاد؟

زنجانی: آیا مردم با زبان روزه باز در صف خواهند ایستاد؟