مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-11دانش

تجهیز بیش از 30 آزمایشگاه و مرکز تحقیقاتی به محصولات ایران ساخت


بیش از 30 آزمایشگاه و مرکز تحقیقاتی در کشور با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به تجهیزات ساخت ایران مجهز شدند.

- تجهیز بیش از 30 آزمایشگاه و مرکز تحقیقاتی به محصولات "ایران ساخت" بیش از 30 آزمایشگاه و مرکز تحقیقاتی در کشور با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به تجهیزات ساخت ایران مجهز شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با هدف توسعه و گسترش فعالیت های کمی و کیفی پژوهش های علمی و فناوری در حوزه علوم و فناوری های شناختی و دسترسی متخصصان و پژوهشگران به امکانات و خدمات آزمایشگاهی، بیش از 30 آزمایشگاه در مراکز علمی و آموزشی تخصصی در سال گذشته با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به تجهیزات و سیستم های پیشرفته ساخت ایران تجهیز شدند.

حمایت از ایجاد زیرساخت های مورد نیاز کشور در حوزه علوم و فناوری های شناختی، ایجاد یک شبکه موفق برای اشتراک گذاری امکانات و خدمات آزمایشگاهی، جذب نخبگان و محققان کارآمد به فعالیت در حوزه علوم و فناوری های شناختی از اهداف مهم ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی است.

در این راستا، تجهیز آزمایشگاه های مرتبط جهت کمک به انجام پژوهش های در مرز دانش و به روز و تحقیقات مورد نیاز برای دستیابی به خدمات و فناوری های شناختی در مراکز علمی و آموزشی تخصصی در دستور کار این ستاد قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز بیش از 30 آزمایشگاه و مرکز تحقیقاتی به محصولات ایران ساخت

تجهیز بیش از 30 آزمایشگاه و مرکز تحقیقاتی به محصولات ایران ساخت