مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-11اقتصادي

پلمب 13 واحد متخلف در خرم آباد/ نظارت هفت گروه بر اجرای محدودیت


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بازار خرم آباد به دلیل وضعیت قرمز شیوع کرونا از 19 فروردین ماه تعطیل است.

- ایسنا/لرستان معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بازار خرم آباد به دلیل وضعیت قرمز شیوع کرونا از 19 فروردین ماه تعطیل است.

فریبرز حسامی امروز 22 فروردین ماه، اظهار کرد: برای تعطیلی 2 هفته ای بازار، هفت گروه بر اجرای این محدودیت نظارت می کنند.

وی تصریح کرد: در این مدت به 30 واحد صنفی اخطار داده شد، 18 پاساژ مجتمع تجاری تعطیل و 13 واحد صنفی در خرم آباد نیز پلمب شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغ مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به وضعیت قرمز خرم آباد، گروه های شغلی 2، سه و چهار از جمله مجتمع های خرید و تجاری و فعالیت دستفروشان این شهرستان نیز تعطیل است.

حسامی اضافه کرد: به همین منظور گروه های نظارتی اماکن ناجا، بسیج، تعزیرات حکومتی، بهداشت، سازمان صمت و اصناف با رعایت پروتکل های بهداشتی بر تعطیلی بازار نظارت خواهند کرد و با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: اصناف و بازار برای اجرای این طرح، همکاری و همراهی خوبی دارند به همین منظور از همه آن ها جهت تعطیلی بازار قدردانی می شود چراکه با این اقدام از شیوع بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 13 واحد متخلف در خرم آباد/ نظارت هفت گروه بر اجرای محدودیت

پلمب 13 واحد متخلف در خرم آباد/ نظارت هفت گروه بر اجرای محدودیت