مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-11اجتماعي

وزش بادهای شدید در استان بوشهر/ بارش باران و خیزش گرد و خاک


مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به وزش بادهای شدید در استان طی روزهای آینده گفت: بارش باران و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

- فرج الله شکوهی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که امروز و فردا با افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش خفیف و پراکنده باران و گاهی رعدوبرق در برخی از نقاط عمدتاً بر روی دریا و بخش هایی از نواحی شمال و مرکز استان دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: همچنین روز سه شنبه با افزایش ناپایداری های جوی، بر سرعت وزش باد شرقی افزوده می شود و دریا تا حدودی مواج خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در روز سه شنبه تا ظهر روز چهارشنبه در برخی نقاط استان، وقوع بارش های پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تند باد لحظه ای پیش بینی می شود.

وی افزود: برای ساعات آینده آسمان استان کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط نیمه شمالی استان و خلیج فارس گاهی تمام ابری همراه با وزش باد و احتمال بارش خفیف و پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

شکوهی پور بیان کرد: جهت وزش باد متغیر غالباً شمال شرقی تا شمال غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت 10 تا 34 کیلومتر در ساعت، در برخی ساعات امروز در فرا ساحل شمالی و مرکزی گاهی تا 42 کیلومتر در ساعت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش بادهای شدید در استان بوشهر/ بارش باران و خیزش گرد و خاک

وزش بادهای شدید در استان بوشهر/ بارش باران و خیزش گرد و خاک