مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-11دانش

فراخوان مقاله نخستین همایش علوم انسانی و حکمت اسلامی


نخستین همایش ملی «علوم انسانی و حکمت اسلامی» آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

- فراخوان مقاله نخستین همایش "علوم انسانی و حکمت اسلامی" نخستین همایش ملی علوم انسانی و حکمت اسلامی آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش ملی علوم انسانی و حکمت اسلامی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری دانشگاه­ های مختلف کشور، مجمع عالی حکمت اسلامی، مجمع عالی علوم انسانی اسلامی و مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه در آبان 1400 برگزار می شود.

توجه به ظرفیت های حکمت اسلامی برای تعالی روان شناسی، جامعه شناسی، تعلیم و تربیت، علوم سیاسی، علوم اقتصادی، مدیریت، فقه و حقوق، فرهنگ و تمدن، هنر، ادبیات، خانواده و فضای مجازی مورد در این همایش توجه قرار گرفته است.

محورهای این همایش از این قرار است: 1- حکمت اسلامی و تعالی روان شناسی 2- حکمت اسلامی و تعالی جامعه شناسی 3- حکمت اسلامی و تعالی تعلیم و تربیت 4- حکمت اسلامی و تعالی علوم سیاسی 5- حکمت اسلامی و تعالی علوم اقتصادی 6- حکمت اسلامی و تعالی مدیریت 7- حکمت اسلامی و تعالی فقه و حقوق 8- حکمت اسلامی و ادبیات و زبان شناسی 9- حکمت اسلامی و تعالی هنر 10- حکمت در تعالی فرهنگ و تمدن اسلامی 11- حکمت اسلامی و تعالی خانواده 12- حکمت اسلامی و تعالی فضای مجازی 13-حکمت اسلامی و تعالی شهرسازی و معماری.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مقاله نخستین همایش علوم انسانی و حکمت اسلامی

فراخوان مقاله نخستین همایش علوم انسانی و حکمت اسلامی