مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-11اقتصادي

10 نکته برای درج اطلاعات در سامانه املاک و اسکان


وزارت راه و شهرسازی نکات کلیدی برای درج اطلاعات در سامانه املاک و اسکان را اعلام و بر اخذ مالیات از خانه هایی که در شهرهای بزرگ بیش از 120 روز خالی باشند، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان به بخشی از سوالات سرپرستان خانوارها و مالکان واحدهای مسکونی در خصوص الزام درج اطلاعات ملکی و سکونتی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور، پاسخ داد.

بنا بر این گزارش، توجه به نکات زیر برای سرپرستان خانوار که به سامانه ملی املاک و اسکان مراجعه می کنند، ضرورت دارد: - از مرورگرهای به روز Google Chrome یا Mozilla Firefox برای ورود به سامانه ملی املاک و اسکان استفاده کنید.

- مشخصات ملک را با کلیک کردن روی گزینه افزودن ملک ثبت کنید.

- چنانجه وضعیت سکونت ملک تغییر کرده است در قسمت املاک تحت مالکیت در کنار ردیف ملک خود روی گزینه ثبت یا تغییر ساکن کلیک کرده و وضعیت جدید سکونت ملک خود را ثبت کنید.

- افرادی که اقامتگاه خود را در سامانه نمی بینند در قسمت اقامتگاه ها روی گزینه افزودن اقامتگاه کلیک کرده و مشخصات آن را ثبت کنید.

- افرادی که می خواهند اقامتگاه خود را تغییر بدهند در قسمت اقامتگاه ها در کنار ردیف اقامتگاه قبلی خود روی گزینه اتمام سکونت کلیک کرده و تاریخ پایان سکونت در آن را درج کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 نکته برای درج اطلاعات در سامانه املاک و اسکان

10 نکته برای درج اطلاعات در سامانه املاک و اسکان