مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-11اجتماعي

گزارشی از فعالیت های جهادگران راهیان شهادت در نوروز 1400


گروه جهادی راهیان شهادت سی امین دوره اردوی جهادی خدمت رسانی و فرهنگی خود را در سیزدهمین سال تشکیل این گروه در محروم ترین نقطه کشور برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،جهادگران راهیان شهادت در فروردین 1400 توانستند دو مدرسه با 11 کلاس درس و زیر بنای 600 متر مربع را به 80 درصد پیشرفت در ساخت برسانند.

بازسازی مسجد،بازسازی خانه محرومان و احداث حمام و ده ها سرویس های بهداشتی ویژه برای معلولان و از کار افتادگان محروم و کم برخوردار شهرستان دلگان از دیگر جمله خدمات عمرانی این گروه در مدت یاد شده به شمار می رود.

در بخش بانوان، گروه جهادی راهیان شهادت با تحت پوشش قرار دادن سه روستای محروم و کپرنشین به صورت تخصصی برنامه هایی را از قبیل مهارت آموزی در زمینه های خیاطی ، شبه قالی، گلدوزی ، نمد دوزی و .

که به توانمندسازی خانواده ها و ایجاد اشتغال خانگی و معیشت خانوارها کمک می کند اجرا کردند .

از دیگر فعالیت های بانوان در سه روستای محروم باغباغون ، میان بازار و موتور سی یک، آموزش کودکان در قالب کار با کودک با سیر محتوایی و آموزشی در جهت اعتلای رفتار خانوادگی اسلامی و آموزش احکام شرعی و آشنایی با قرآن و نهج البلاغه بوده است.

غربالگری مردمان این سه روستا با جمعیتی معادل 1150 نفر در طرح جهادگران شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله فعالیت های اثربخش بانوان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از فعالیت های جهادگران راهیان شهادت در نوروز 1400

گزارشی از فعالیت های جهادگران راهیان شهادت در نوروز 1400