مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 02:502021-04-10سياسي

بررسی و پیگرد «جرائم رژیم صهیونیستی از منظر حقوق بین الملل»


انجمن علمی روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دمشق، دوره بررسی و پیگرد جرائم رژیم صهیونیستی از منظر حقوق بین الملل را برگزار می کند.

- بررسی و پیگرد جرائم رژیم صهیونیستی از منظر حقوق بین الملل انجمن علمی روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دمشق، دوره بررسی و پیگرد "جرائم رژیم صهیونیستی از منظر حقوق بین الملل" را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، رژیم صهیونیستی و سیاست اشغال نظامی: تاملی بر انفعال جامعه بین المللی ، امکان و ظرفیت دیوان کیفری بین المللی برای رسیدگی به جرائم رژیم صهیونیستی و جرایم ارتکابی رژیم صهیونیستی و راهکارهای حقوقی مقابله با آن از جمله موضوعات و مباحثی است که در این دوره مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

این دوره با حضور و ارائه دکتر هیبت الله نژندی منش ـ عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، اشکان پیرزاده ـ مولف و پژوهشگر حقوق بین الملل و دکتر عبدالحسین صفایی ـ عضو هیئت علمی دانشگاه، روزهای 22 و 23 و 24 فروردین ساعت 20 الی 21:30 به صورت مجازی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی و پیگرد «جرائم رژیم صهیونیستی از منظر حقوق بین الملل»

بررسی و پیگرد «جرائم رژیم صهیونیستی از منظر حقوق بین الملل»