مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 02:462021-04-10سياسي

اصغر سمسارزاده : بدشناس ترین هنرپیشه بودم!


هرچند بسیاری از مردم اصغر سمسارزاده را به واسطه فعالیت های تصویری اش می شناسند ولی او در تئاتر هم کارنامه قابل توجهی دارد و جزو بازیگران یا به قول خودش هنرپیشگانی است که هم در کارهای روشنفکرانه روی صحنه رفته و هم در کارهای مردم پسند.

- سمسارزاده به تازگی نیز به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره انجمن صنفی تئاتر کمدی تهران انتخاب شده است.

در این انتخابات، حسن قرایی رییس هیئت مدیره، محسن افشار، نایب رییس، پژمان علیپور، خزانه دار، علی یدالهی دبیر ، اصغر سمسارزاده و مهدی خزلبانی به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند و جمشید عسگری و مهرداد صادقی به عنوان بازرسان اصلی و آرمان پورحمزه به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

حضور سمسارزاده در این انجمن فرصتی شد تا هم اطلاعاتی درباره فعالیت های این انجمن جویا شویم و هم نیم نگاهی به گذشته او در تئاتر بیندازیم.

این بازیگر پیشکسوت در آغاز درباره این انجمن تازه تاسیس به ایسنا توضیح می دهد: انجمن صنفی تئاتر کمدی تهران در واقع همان انجمن تئاتر آزاد است که از مدت ها پیش فعال بود ولی ثبت نشده بود اما این انجمن تازه به عنوان یک صنف زیر نظر وزارت کار ثبت شده است و امیدواریم با حمایت این وزارتخانه و همینطور وزارت ارشاد بتوانیم امور این اعضا را سر و سامان بهتری بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصغر سمسارزاده : بدشناس ترین هنرپیشه بودم!

اصغر سمسارزاده : بدشناس ترین هنرپیشه بودم!