مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 02:412021-04-10پزشكي

لزوم افزایش تجهیزات بیمارستان های گیلان/ حتی یک بیمار بدون تخت نباشد


استاندار گیلان بر ضرورت توجه به افزایش تجهیزات بیمارستان های خصوصی و دولتی استان تأکید کرد و گفت: حتی یک بیمار هم نباید بدون تخت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر گیلان است.

وی با تاکید بر ضرورت تعامل و همراهی متقابل در بین مسئولان و خدمتگزاران در راستای افزایش امید در بین مردم در جهت مهار این بیماری، افزود: تمهیدات لازم برای افزایش تجهیزات بیمارستان های خصوصی و دولتی استان از جمله تخت های بیمارستانی و دستگاه های اکسیژن ساز و دیگر امکانات و همچنین نیروی انسانی مورد نیا در شرایط سخت کرونایی کنونی اندیشیده شده تا حتی یک بیمار بدون تخت نباشد.

استاندار گیلان رعایت توصیه های بهداشتی، پرهیز از شکل گیری دورهمی، تجمع و نیز پرهیز از ترددهای غیرضروری را از سوی مردم، بهترین و مؤثرترین راه مقابله و مهار همه گیری کرونا برشمرد و ادامه داد: فرمانداران، اتحادیه های صنفی، کمیته امنیتی و انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی با همکاری بسیج و سمن ها بر رعایت الزامات طرح جامع بویژه توسط اصناف نظارت کرده و مطابق با قانون، با متخلفان برخورد شود.

زارع با تاکید بر لزوم انجام اقدامات اقناعی با تولید محتوای مبتکرانه توسط صدا و سیما و رسانه ها، گفت: در این مقطع زمانی رسانه ها نقش پر رنگی در اطلاع رسانی و آگاهی افزایی عمومی دارند و انتظار می رود صداوسیما و کمیته فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش تجهیزات بیمارستان های گیلان/ حتی یک بیمار بدون تخت نباشد

لزوم افزایش تجهیزات بیمارستان های گیلان/ حتی یک بیمار بدون تخت نباشد