مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 00:502021-04-10اجتماعي

برنامه ریزی برای اجرای اولویت های 6 گانه وزارت آموزش و پرورش در زنجان


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اولویت های 6 گانه وزارت آموزش و پرورش با رویکرد ارتقای ارائه خدمات به فرهنگیان و دانش آموزان در سال جاری اجرایی می شود.

- حسن مظفری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مهم ترین رویکرد آموزش و پرورش زنجان در سال جدید، پیگیری اجرایی شدن اولویت های 6 گانه ، بهبود نظام سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی و پیشرفت تحصیلی، تحول در برنامه درسی، تحول در دانش آموز و مدرسه، اجرا و ارزیابی بسته های تحولی زیر نظام ها از جمله برنامه های اجرایی در زیرمجموعه سند تحول بنیادین است.

مظفری عنوان کرد: برنامه های اولویت دوم وزارت آموزش و پرورش تضمین دسترسی همگان به آموزش، کاستن از آثار و پیامدهای آموزش به روش غیر حضوری، افزایش شایستگی ها در آموزش در بستر مجازی، تولید منابع آموزشی در زیست بوم جدید، تقویت پیوندهای شبکه ای میان همه سطوح آموزش و پرورش و تدوین مدل آموزش پس از کرونا و برگزاری شایسته سنجش و ارزشیابی یادگیری دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه پیگیری اجرایی شدن اولویت های وزارت آموزش و پرورش در سال 1400 عنوان کرد: در حوزه تثبیت مالکیت و صدور سند تک برگی برای املاک آموزش و پرورش تلاش می شود تا با همکاری با سازمان ثبت اسناد و بنیاد مسکن بتوان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای اجرای اولویت های 6 گانه وزارت آموزش و پرورش در زنجان

برنامه ریزی برای اجرای اولویت های 6 گانه وزارت آموزش و پرورش در زنجان