مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 19:202021-04-10اجتماعي

فرهنگ حفظ منابع طبیعی نهادینه شود


حفظ و نگهداری منابع طبیعی با نهادینه سازی فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی محقق می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حفظ و نگهداری منابع طبیعی با نهادینه سازی فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدعلی موهبتی در بازدید از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، با بیان اینکه در حوزه حفاظت از مراتع، جنگل ها، منابع طبیعی و آبخیزداری اقدامات خوبی انجام شده است؛ اظهار داشت: تا زمانی که باور مردم به سمت اهمیت و نگهداری منابع طبیعی نرسد، نتایج همه اقدامات در این حوزه، مقطعی خواهد بود، لذا باید فرهنگ حفظ منابع طبیعی در جامعه نهادینه شود.

وی تصریح کرد: هیچ طرحی بدون مشارکت و همراهی مردم پایدار نخواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان بازسازی ماشین آلات تخصصی این مجموعه را مورد تاکید قرار داد گفت: مدیران باید با گفتگو، تعامل و همکاری بیشتر با مدیران دستگاه های اجرایی استان از تجربیات یکدیگر برای پیشیرد برنامه های خود بهره ببرند.

موهبتی همچنین به اجرای طرح همیار طبیعت اشاره کرد و از آن به عنوان یک اقدام فرهنگی خوب یاد کرد و اجرای جدی آن را مورد تاکید قرار داد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هم در این دیدار از رفع تصرف یکهزار و 721 هکتار از اراضی ملی با ارزش 18 هزار و 900 میلیارد ریال خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ حفظ منابع طبیعی نهادینه شود

فرهنگ حفظ منابع طبیعی نهادینه شود