مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 18:002021-04-10حوادث

مالخران گوشی های آیفون دستگیر شدند


رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 مالخر حرفه ای و سابقه دار که گوشی های آیفون مسروقه از سایر مالخران می خریدند، خبر داد و گفت: متهمان گوشی های مسروقه را به فردی برای انتقال به کشور های همسایه می فروختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، علی کنجوریان بیان داشت: دهم فروردین ماه کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران به دست آوردند 2 مالخر به خرید و فروش گوشی های مدل بالا درسطح حوزه می پردازند.

وی عنوان کرد: با انجام تحقیقات دقیق، نتیجه بررسی های پلیسی به مرجع قضایی منعکس، و هر دو مالخر به نام های امیر 43 ساله دارای 4 فقره سابقه کیفری و نادر 29 ساله دارای 3 فقره سابقه کیفری در مخفیگاه شان دستگیر و در بازرسی از آن محل 8 دستگاه تلفن همراه آیفون مدل بالا، 2 قبضه سلاح سرد و حدود 400 میلیون ریال پول نقد کشف شد.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز داشت: با استعلام گوشی های تلفن همراه مشخص شد تمامی گوشی ها در مدت اخیر سرقت شده اند که در ادامه متهمان دستگیر شده پس از مواجهه با مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به خرید گوشی های سرقتی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: امیر در بازجویی اعتراف کرد کارشان خرید و فروش گوش های مسروقه است و بار ها به همین جرم به زندان افتاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالخران گوشی های آیفون دستگیر شدند

مالخران گوشی های آیفون دستگیر شدند