مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 17:102021-04-10سياسي

فارغ التحصیلان دانشگاه مذاهب اسلامی باید متمایز باشند


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: یکسان بودن خروجی دانشگاه مذاهب اسلامی با سایر دانشگاه ها توفیق چندانی نیست و محصول این دانشگاه باید متفاوت تر از دیگر دانشگاه ها و حوزه های علمیه باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: یکسان بودن خروجی دانشگاه مذاهب اسلامی با سایر دانشگاه ها توفیق چندانی نیست و محصول این دانشگاه باید متفاوت تر از دیگر دانشگاه ها و حوزه های علمیه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا آیت الله مصطفی محامی در دیدار معاونین آموزشی و فرهنگی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی و فعالیت در حوزه تقریب از جهات مختلف جزء نیازهای مهم و ضروری نظام اسلامی است.

امام جمعه زاهدان پیش نیاز توفیق در این کار را اعتقاد قلبی به تقریب و سیاست های لازم در این حوزه دانست و افزود: دانشگاه مذاهب اسلامی در سال های اخیر چندان توفیقی نداشته و کارهای زیربنایی مهمی انجام نگرفته است که این را می توان از آمار پایین تعداد دانشجویان این دانشگاه متوجه شد و باید توجه داشت که این آمار پایین متناسب با توان، ظرفیت و نیاز ما در کشور نیست و این اتفاق به علت عدم اعتقاد به کار در این حوزه است.

وی ادامه داد: تعیین سیاست و راهبردهای دانشگاه یکی از کارهای اولیه و بنیادین در دانشگاه است که متاسفانه انجام نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارغ التحصیلان دانشگاه مذاهب اسلامی باید متمایز باشند

فارغ التحصیلان دانشگاه مذاهب اسلامی باید متمایز باشند