مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 17:052021-04-10بين الملل

الکاظمی: فلسطین باید در راس اولویت ها باقی بماند


نخست وزیر عراق در دیدار با دبیر کل اتحادیه عرب در بغداد ضمن اعلام حمایت کشورش از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب تاکید کرد که مسئله فلسطین باید در راس اولویت ها باقی بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق روز شنبه بر حمایت کشورش از ابتکار ها برای پایان دادن به درگیری در یمن تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم، در بیانیه دولت عراق آمده است: الکاظمی امروز میزبان احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب و هیأت همراه آن بود که در آن دو طرف درباره تازه ترین تحولات در عرصه منطقه ای و بین المللی و مسائل مختلف عربی بحث و گفتگو کردند.

بر اساس این بیانیه، الکاظمی بر اهمیت حضور فعال اتحادیه عرب و توسعه ساز و کار های آن در راستای خدمت به منافع ملت های عربی تاکید کرد.

نخست وزیر عراق همچنین گفت که عراق امیدوار است که اجلاس آتی سران کشور های عربی به حمایت از نقش بزرگ تر و تاثیرگذارتر کشور های عربی در تلاش ها برای ایجاد آرامش در منطقه منجر شود.

وی افزود: عراق از ابتکار ها برای پایان دادن به درگیری در لبنان حمایت می کند و همچنین از لبنان برای برون رفت از شرایط دشوار خود نیز حمایت می کند و از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و تشویق به گفت وگوی داخلی در سوریه حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکاظمی: فلسطین باید در راس اولویت ها باقی بماند

الکاظمی: فلسطین باید در راس اولویت ها باقی بماند