مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 16:062021-04-10اقتصادي

بروز روزانه 800 مورد جدید ابتلا در اهواز / احتمال افزایش شهرهای قرمز خوزستان


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به روند افزایشی بروز بیماری و بستری در خوزستان گفت: در هفته گذشته کل موارد بیماری نسبت به هفته قبل از آن 16 درصد، - ایسنا/خوزستان سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به روند افزایشی بروز بیماری و بستری در خوزستان گفت: در هفته گذشته کل موارد بیماری نسبت به هفته قبل از آن 16 درصد، بستری 26 درصد و فوت 13 درصد افزایش یافته است.

دکتر فرهاد ابول نژادیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (21 فروردین ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به قرمزبودن 16 شهر خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر شهرهای اندیمشک، امیدیه، مسجدسلیمان، دزفول، لالی، شوشتر، ایذه، اهواز، کارون، باغملک، شوش، خرمشهر، آبادان، رامهرمز، ماهشهر و بهبهان در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شهرهای آغاجاری، رامشیر، اندیکا، گتوند، دشت آزادگان، هندیجان، شادگان، هفتکل و باوی نیز در وضعیت نارنجی هستند.

هویزه و حمیدیه نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به روند بیماری در خوزستان، گفت: در پی تعطیلات نوروز، از اول فروردین ماه تعداد موارد بروز بیماری و همچنین بستری افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز روزانه 800 مورد جدید ابتلا در اهواز / احتمال افزایش شهرهای قرمز خوزستان

بروز روزانه 800 مورد جدید ابتلا در اهواز / احتمال افزایش شهرهای قرمز خوزستان