مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 15:552021-04-10بين الملل

شورای سردبیری نیویورک تایمز: تهران آمریکا را به دلیل عدم پایبندی به برجام تنبیه کرد


شورای سردبیری روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی با اذعان به شکست سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران نوشت که پس از خروج واشنگتن از برجام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حال حاضر پنجره کوچکی برای ایران و آمریکا برای بازگشت به چارچوب برنامه جامع اقدام مشترک که در میان طرفداران و منتقدان با نام توافق هسته ای ایران یاد می شود، وجود دارد.

شورای سردبیری نیویورک تایمز  در گزارشی با اشاره به مطلب فوق، درباره برنامه جامع اقدام مشترک نوشت: در سال 2015، گروه قدرت های جهانی توافق کردند در صورتی که ایران جنبه های نگران کننده برنامه هسته ای خود را متوقف کرده و با تقویت بازرسی ها موافقت کند، برخی از تحریم های بین المللی علیه این کشور کاهش یابد .

ترامپ با تحریم های سنگین می خواست ایران را فلج کرده تا با حقارت شرایط جدید آمریکا را بپذیرد نیویورک تایمز با اشاره به این موضوع که به صورت یکجانبه از این توافق خارج شد و گفت که تحریم های سنگین آنقدر ایران را فلج خواهد کرد تا تحقیر شده و شرایط جدید که برای آمریکا بیشتر مطلوب بوده را بپذیرد .

  قمار ترامپ علیه ایران شکست خورد نیویورک تایمز نوشت: اما قمار رییس جمهور که به صورت تنگاتنگ با آمریکا و قدرت های اروپایی برای حاصل شدن توافق هسته ای با ایران همکاری کرد احساس خستگی از ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای سردبیری نیویورک تایمز: تهران آمریکا را به دلیل عدم پایبندی به برجام تنبیه کرد

شورای سردبیری نیویورک تایمز: تهران آمریکا را به دلیل عدم پایبندی به برجام تنبیه کرد