مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 14:102021-04-10سياسي

تاکید ما بر لغو کامل تحریم ها در یک مرحله است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از صدا و سیما، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه در مصاحبه ای درباره جزییات مذاکرات وین گفت: - معاون سیاسی وزیر امور خارجه با تاکید بر لغو کامل تحریم ها در یک مرحله افزود: مابه گام به گام و مرحله به مرحله بودن لغو تحریم ها اعتقادی نداریم و حتماً باید رفع تحریم ها را راستی آزمایی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از صدا و سیما، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه در مصاحبه ای درباره جزییات مذاکرات وین گفت: خطی که در مذاکرات وین پیگیری کردیم و این هفته هم ادامه آن را پی خواهیم گرفت بر اساس مواضع قطعی نظام بوده و خواهد بود که اعلام شده است.

وی ادامه داد: ما خواهان رفع کامل تحریم ها هستیم؛ این شامل تحریم هایی می شود که در دوران ترامپ وضع شده است و همه تحریم های برجام را نیز شامل می شود.

عراقچی با تاکید بر لغو کامل تحریم ها در یک مرحله افزود: به گام به گام و مرحله به مرحله بودن لغو تحریم ها اعتقادی نداریم و حتماً باید رفع تحریم ها را راستی آزمایی کنیم و بعد اقداماتمان را انجام دهیم؛ این سه اصل کلیدی است که راهنمای ما در مذاکرات وین هم بوده است.

معاون سیاسی وزیر خارجه همچنین در پاسخ به این پرسش که چه سازوکاری برای راستی آزمایی لغو تحریم ها و تضمین پایبندی به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ما بر لغو کامل تحریم ها در یک مرحله است

تاکید ما بر لغو کامل تحریم ها در یک مرحله است