مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 14:052021-04-10حوادث

آتش سوزی پراید در محور شاهرود- میامی/ 4 نفر مصدوم شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی و آتش سوزی یک دستگاه پراید در محور شاهرود- میامی خبر داد و گفت: این حادثه، چهار مصدوم برجای گذاشت.

- مظفر محمدخانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: طبق گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان سمنان، امروز وقوع یک تصادف به این مرکز اعلام شد.

وی از واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر 44 محور شاهرود- میامی خبر داد و افزود: این خودرو در این سانحه دچار آتش سوزی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بیان کرد: وقوع این حادثه به پایگاه هلال احمر در سه راهی بیارجمند اطلاع داده شد و عوامل امداد و نجات به محل وقوع سانحه اعزام شدند.

محمدخانی ادامه داد: تعداد مصدومان این حادثه، چهار نفر بوده است که یکی از مصدومان توسط نیروهای امداد و نجات هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شد.

وی از انتقال سه مصدوم دیگر این سانحه رانندگی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان خاطرنشان کرد: عباسعلی گرزین و عباس نجفی از نیروهای امداد و نجات حاضر در این عملیات بودند.

انتهای پیام/2568/س/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی پراید در محور شاهرود- میامی/ 4 نفر مصدوم شدند

آتش سوزی پراید در محور شاهرود- میامی/ 4 نفر مصدوم شدند