مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 13:502021-04-10پزشكي

آغاز فاز اول واکسیناسیون کاگران بخش پسماند پزشکی شهرداری تهران


فاز اول واکسیناسیون کارگران بخش پسماند پزشکی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از امروز (شنبه) آغاز و طی آن به 200 کارگر واکسن زده شد.

- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه پیگیری ها برای واکسیناسیون کارگران بخش پسماند پزشکی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اواخر سال گذشته آغاز شده، گفت: هماهنگی ها با وزارت بهداشت انجام شده و از طرف معاونت این وزارتخانه دستور تحویل 200 دز واکسن به سازمان مدیریت پسماند ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، صدرالدین علیپور اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند، پزشک مقیم دارد و با نظارت وزارت بهداشت و رعایت پروتکل ها در فاز اول 200 دز واکسن به کارگران مدیریت پسماند پزشکی تزریق شد و در فازهای بعدی برای سایر پاکبانان و کارگران مجتمع پردازش آرادکوه و بخش انتقال پسماند این اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه طبق پروتکل های وزارت بهداشت طوری عمل می کنیم که دز بعدی نیز پس از دوز اول به این افراد تزریق شود، گفت: همه کارکنان این سازمان که با پسماند عادی مرتبط هستند نیز در برنامه واکسیناسیون قرار دارند و اگر سرعت عمل تحویل واکسن ها بیشتر شود و فرایند اداری آن طولانی نشود تمامی این افراد به زودی واکسینه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز اول واکسیناسیون کاگران بخش پسماند پزشکی شهرداری تهران

آغاز فاز اول واکسیناسیون کاگران بخش پسماند پزشکی شهرداری تهران