مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:102021-04-10سياسي

انجام وظیفه جریانی و حزبی نباشد/ مجلس با وضع قوانین اعتماد مردم را جواب دهد


نماینده ولی فقیه در استان قم با تأکید بر اینکه مجلس باید در چارچوب وظایف خود عمل کند، گفت: نمایندگان و اعضای هیأت رییسه مجلس برای وضع قوانین مطلوب در راستای بهتر شدن وضع مردم نقش بسزایی دارند و باید جواب اعتماد و انتخاب مردم را به بهترین وجه بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از هیأت رییسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، با بیان اینکه جمعه آخر ماه شعبان به بعد در استجابت دعا و تهذیب نفس تأثیر بالایی دارد، اظهار کرد: اعتماد به خداوند و تهذیب نفس حتی در سلامت جسمی انسان نیز مؤثر است و شخصی که اهل ذکر است و توجه به خدا دارد مقاومت بیشتری نسبت به جو روانی حاصل از بیماری ها دارد.

وی با بیان اینکه حرم مطهر حضرت معصومه(س) جایگاه ویژه ای دارد، افزود: اهل بیت(ع) به دنبال حل کردن گره زندگی مردم بودند و برای مردم کار می کردند بنابراین کارکردن برای مردم اجر و ارزش والایی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قم با تأکید بر اینکه مجلس باید مأموریت ها و وظایف خود را دنبال و در چارچوب وظایف خود عمل کند، افزود: نمایندگان و هیأت رییسه مجلس برای وضع قوانین مطلوب برای بهتر شدن وضع مردم نقش بسزایی دارند و باید جواب اعتماد و انتخاب مردم را به بهترین وجه بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام وظیفه جریانی و حزبی نباشد/ مجلس با وضع قوانین اعتماد مردم را جواب دهد

انجام وظیفه جریانی و حزبی نباشد/ مجلس با وضع قوانین اعتماد مردم را جواب دهد