مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-10سياسي

ضرورت توسعه مناسبات ایران و عمان در امور دینی


سفیر کشورمان در دیدار با وزیر اوقاف و امور دینی سلطنت عمان گفت: ایران و عمان می توانند پایه گذار اصلی تکوین وحدت و همگرایی در منطقه باشند.

- سفیر کشورمان در دیدار با وزیر اوقاف و امور دینی سلطنت عمان گفت: ایران و عمان می توانند پایه گذار اصلی تکوین وحدت و همگرایی در منطقه باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، علی نجفی خوشرودی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با شیخ عبدالله السالمی، وزیر اوقاف و امور دینی سلطنت عمان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که با حضور سیدعلی موسوی زاده، رایزن فرهنگی کشورمان برگزار شد، دو طرف ضمن بررسی روابط دو کشور در حوزه های دینی، قرآنی و همکاری های مشترک، درباره چالش های جهان اسلام و چگونگی مواجهه کشورهای اسلامی با مسائل معاصر و همچنین تدوین برنامه جامع همکاری در زمینه اوقاف و امور دینی گفتگو و تبادل نظر کردند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با اشاره به اشتراکات همسایگی و دینی ایران و عمان و نقش برجسته رهبران دو کشور در هدایت مناسبات دو جانبه، بر ضرورت توسعه همکاری میان نهادهای مرتبط با اوقاف و امور دینی ایران و عمان تاکید کرد.

وی نگاه جمهوری اسلامی ایران را در توسعه روابط با همسایگان، نگاه گفتگو، تعامل و همکاری توصیف کرد و خاطر نشان کرد: ایران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه مناسبات ایران و عمان در امور دینی

ضرورت توسعه مناسبات ایران و عمان در امور دینی