مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-10سياسي

مدیرانی که از عهده اجرای محدودیت های کرونایی برنمی آیند استعفا دهند


اگر مدیری از عهده مسئولیت خود در اجرای محدودیت های کرونایی به خوبی برنمی آید، استعفا دهد و از هیچ یک از فرمانداران در اجرای طرح شهید سلیمانی کوتاهی نمی پذیرم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان کرمان بیان داشت: مسئولیت اجرایی تصمیمات مقابله ای برعهده فرمانداران و مسئولان شهرستانی است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی باید گزارش کم کاری مدیران کل و فرمانداران در راستای اجرای وظایفشان را به بنده اطلاع دهند.

استاندار کرمان گفت: اگر مدیری از عهده مسئولیت خود مبنی بر اجرای محدودیت های کرونایی به خوبی برنمی آید استعفا دهد لذا از هیچیک از فرمانداران در اجرای طرح شهید سلیمانی کوتاهی را نمی پذیرم.

زینی وند با بیان اینکه کرمان جزو استان های پرخطر کشور است، تصریح کرد: وضعیت استان از آنچه که گفته می شود خطرناک تر است ضمن اینکه اگر روند بستری ها به همین صورت ادامه داشته باشد در یک هفته آینده تختی برای بستری بیماران نخواهیم داشت.

وی گفت: شهرستان هایی که در وضعیت زرد قرار دارند اگر از هم اکنون شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند، به زودی در وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی قرار خواهند گرفت.

همه امکانات دولتی باید در اختیار و در تعامل برای اجرای طرح های مقابله ای و مراقبتی و محدودیت ها قرار گیرد که در این زمینه فرمانداران محور کار هستند که باید همه امکانات خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرانی که از عهده اجرای محدودیت های کرونایی برنمی آیند استعفا دهند

مدیرانی که از عهده اجرای محدودیت های کرونایی برنمی آیند استعفا دهند