مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-10بين الملل

سفیر دولت برکنار شده میانمار در سازمان ملل: فورا علیه خونتا اقدام کنید


سفیر دولت مدنی میانمار در سازمان ملل در حالی بر اقدامی قدرتمند علیه خونتا تاکید کرد که گزارش هایی از کشته شدن ده ها تن در جدیدترین سرکوب ارتش علیه معترضان منتشر شده است.

- سفیر دولت برکنار شده میانمار در سازمان ملل: فورا علیه خونتا اقدام کنید سفیر دولت مدنی میانمار در سازمان ملل در حالی بر اقدامی قدرتمند علیه خونتا تاکید کرد که گزارش هایی از کشته شدن ده ها تن در جدیدترین سرکوب ارتش علیه معترضان منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، میانمار از زمان روی کار آمدن ارتش و سرنگونی دولت توسط خونتا از فوریه سال جاری میلادی در آشوب به سر می برد و معترضان از تایید دولت خونتا امتناع کرده و همچنان با نیروهای امنیتی درگیر هستند.

بیش از 600 تن در جریان این درگیری ها توسط نیروهای امنیتی کشته شدند و این مساله نگرانی جامعه بین الملل را به شدت در پی داشته است.

کیاو مو تون ، سفیر دولت مدنی و سرنگون شده میانمار در نشست شورای امنیت سازمان ملل خواستار اقدامی فوری در قبال خونتا شامل اعمال منطقه پرواز ممنوع، تحریم تسلیحاتی و تحریم های بیشتر علیه اعضای ارتش و خانواده های آنها شده است.

وی افزود: اقدام جامع و قوی شما اکنون بشدت نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر دولت برکنار شده میانمار در سازمان ملل: فورا علیه خونتا اقدام کنید

سفیر دولت برکنار شده میانمار در سازمان ملل: فورا علیه خونتا اقدام کنید