مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 18:352021-04-07سياسي

توضیح تهیه کننده «منم دوستت دارم» درباره قسمت بحث برانگیز


مجموعه «منم دوستت دارم» با نگاهی به مقوله خانواده و با بهره گیری از نظر کارشناسان، سعی دارد با ارائه راهکارهایی مبتنی بر علوم روانشناسی به حل چالش های روزمره کمک کند و در این راستا به خط قرمزهایی نزدیک می شود که پیشتر در تلویزیون تابو محسوب می شد.

- توضیح تهیه کننده منم دوستت دارم درباره قسمت بحث برانگیز مجموعه منم دوستت دارم با نگاهی به مقوله خانواده و با بهره گیری از نظر کارشناسان، سعی دارد با ارائه راهکارهایی مبتنی بر علوم روانشناسی به حل چالش های روزمره کمک کند و در این راستا به خط قرمزهایی نزدیک می شود که پیشتر در تلویزیون تابو محسوب می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها بخش کوتاهی از این برنامه با موضوع عادت ماهانه بانوان نقل شبکه های اجتماعی شده و واکنش های زیادی را به همراه داشته است؛ امری که از سوی مهران رسام ـ تهیه کننده سریال ـ ضروری دانسته می شود و معتقد است که بخش زیادی از علت نپرداختن به این دست مشکلات، خودسانسوری و ترسِ خود تهیه کننده هاست که دست و پای آنان را در طرح مباحث بسته است.

در این میان واکنش مخاطبان در چند روز گذشته نشان می دهد که پرداختن به موضوعاتی اینچنین در تلویزیون، می تواند مخاطبان را تا اندازه ای امیدوار و دلگرم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح تهیه کننده «منم دوستت دارم» درباره قسمت بحث برانگیز

توضیح تهیه کننده «منم دوستت دارم» درباره قسمت بحث برانگیز