مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-05سياسي

انتخابات شوراهای اسلامی در 2هزار و 500روستای کرمان برگزار می شود


دبیر ستاد انتخابات استان کرمان از برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی و عشایری در بیش از 2 هزار و 500 روستای استان کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی یار اسکندری نسب پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری بیان داشت: سامانه جامع ثبت نام داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی و عشایری صبح امروز ساعت 8 فعال شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی روستا مانند انتخابات شوراهای اسلامی شهرها می باشد، افزود: ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به بخشداری ها صورت می گیرد.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان گفت: همچنین مراجعین می توانند از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر از طریق اپلیکیشن موبایلی دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.

moi.

ir به صورت الکترونیکی اقدام به ثبت نام کنند.

اسکندری نسب تصریح کرد: مهلت ثبت نام از داوطلبین روستایی و عشایری به مدت 7 روز (تا 23 فروردین ماه سال جاری) است همچنین بخشداران باید از عشایر طی این بازه زمانی ثبت نام به عمل آورند.

وی گفت: اخذ گواهی عدم سو پیشینه الزامی است لذا کسانی که موفق به دریافت گواهی عدم سو پیشینه نشده اند با هماهنگی که با نیروی انتظامی صورت گرفته می توانند در زمان ثبت نام به مراکز مراجعه و گواهی خود را دریافت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شوراهای اسلامی در 2هزار و 500روستای کرمان برگزار می شود

انتخابات شوراهای اسلامی در 2هزار و 500روستای کرمان برگزار می شود