مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 08:352021-03-24اقتصادي

راه اندازی نخستین کلینیک گیاه پزشکی در بندرعباس


سرپرست اداره تعاون روستایی بندرعباس از راه اندازی نخستین کلینیک گیاه پزشکی در بخش فین شهرستان بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عیسی برخورداری پور گفت: با هدف دسترسی آسان بهره برداران و کشاورزی به کارشناسان متخصص آفات و بیماریهای گیاهی و با توجه به نیاز کشاورزان منطقه، راه اندازی کلینیک گیاه پزشکی در برنامه کاری  شرکت تعاونی تولید رضوان قرار گرفته است.

عیسی برخورداری پور افزود: این کلینیک با ارائه مشاوره های کارشناسی به بهره برداران در زمینه آفات و بیماریهای گیاهی و توزیع کود و سموم با نسخه برای استفاده در مزارع و باغات راه اندازی می شود.

وی اضافه کرد: با راه اندازی این کلینیک امکان مشاوره در مورد آزمایش خاک برای بر آورد نیاز محصولات به کودهای شیمیایی مزارع و توصیه های لازم برای تولید محصول ارگانیک به بهره برداران داده می شود.

برخورداری با بیان اینکه راه اندازی این کلینیک از اولویت های کاری شرکت تعاونی تولید رضوان قرار گرفته است تصریح کرد: راه اندازی کلینیک گیاه پزشکی در این منطقه برای جلوگیری از استفاده غیر مجاز از کود شیمیایی و سموم ناسالم بسیار تاثیرگذار هست.

سالانه 2500 هکتار از مزارع دهستان رضوان در بخش فین شهرستان بندرعباس توسط 700 بهره بردار به کشت محصولات صیفی جات اختصاص می یابد و بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین کلینیک گیاه پزشکی در بندرعباس

راه اندازی نخستین کلینیک گیاه پزشکی در بندرعباس