مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-14سياسي

ثبت نام یک نماینده مجلس، 6 عضو شورا، یک پزشک و یک بیکار در شورای شهر!


در شهرستان زنجان 55 نفر داوطلب شورای شهر شده اند که از این تعداد 52 نفر آقا و سه نفر خانم هستند، همچنین از بین ثبت نامی ها 9 نفر ایثارگر بوده، 6 نفر دارای سابقه عضویت در شورای شهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، با ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر، انتخابات 1400 از روز 20 اسفندماه به طور رسمی آغاز شد.

هیأت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز گذشته 19 اسفند تشکیل شد و داوطلبان عضویت در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از امروز به مدت یک هفته (سه شنبه 26 اسفند امسال) فرصت داشتند برای انتخابات ثبت نام کنند.

  براساس این گزارش داوطلبان شوراهای شهر به چهار روش ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.

moi.

ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره 30007787، ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.

moi.

ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره 30007787، ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره 30007787، و ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت 8 تا 18) و دریافت رسید ثبت نام می توانند نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام یک نماینده مجلس، 6 عضو شورا، یک پزشک و یک بیکار در شورای شهر!

ثبت نام یک نماینده مجلس، 6 عضو شورا، یک پزشک و یک بیکار در شورای شهر!