مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-09سياسي

بهره گیری از ظرفیت اجتماعی دستاورد مهم دولت تدبیر و امید است


بهره گیری از ظرفیت اجتماعی جامعه برای حل مشکلات و تنگناها؛ مهم ترین دستاورد دولت تدبیر و امید طی هشت سال گذشته بوده است.

‎ - ایسنا/مازندران استاندار مازندران، گفت: بهره گیری از ظرفیت اجتماعی جامعه برای حل مشکلات و تنگناها؛ مهم ترین دستاورد دولت تدبیر و امید طی هشت سال گذشته بوده است.

‎ احمد حسین زادگان در مراسم افتتاح 117 مرکز مثبت زندگی استان مازندران که با دستور ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری و همزمان با سراسر کشور صورت گرفت، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید خروج ارائه خدمات از چتر دستگاه های دولتی و استفاده از ظرفیت شرکای اجتماعی و تشکل های مردم نهاد اتفاقی مثبت در کشور از جمله مازندران بوده است.

وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید با فراهم کردن بسترهای لازم برای نقش آفرینی نهادهای اجتماعی در ارائه خدمات و همچنین تصمیم سازی گامی موثر در کوچک سازی دولت و متولی گری برداشته است.

استاندار مازندران گفت: با پیچیده شدن معضلات و مطالبات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، ارائه خدمات از توان نهادهای دولتی خارج شده است و هیچ دولتی در ایران و دیگر نقاط دنیا نمی تواند تمامی نیازهای اجتماعی را برطرف کند.

نمی توان از دستگاه های دولتی انتظار داشت تا همه نیازمندی های مختلف در حوزه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را بر دوش گرفته و برطرف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت اجتماعی دستاورد مهم دولت تدبیر و امید است

بهره گیری از ظرفیت اجتماعی دستاورد مهم دولت تدبیر و امید است