مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-09سياسي

جامعه امروز ما بیشتر از هرچیزی به ایثار اجتماعی نیاز دارد


مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل گفت: همزمان با روز شهدا از خانواده های شهدایی که هرگونه عمل خیرخواهانه انجام داده اند با عنوان نشان ایثار اجتماعی از آنها تجلیل می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل گفت: همزمان با روز شهدا از خانواده های شهدایی که هرگونه عمل خیرخواهانه انجام داده اند با عنوان نشان ایثار اجتماعی از آنها تجلیل می شود.

یاسر شاهی به مناسبت روز شهید در نشست با خبرنگاران از اجرای 79 برنامه به مناسبت 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا در استان خبر داد و گفت: عطرافشانی گلزار شهدا، نهال کاری به نام شهدا، برگزاری همایش پیاده روی، دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان، سخنرانی فرزندان شهدا و جانبازان در قالب پیام آوران ایثار قبل از خطبه های نماز جمعه در تمامی شهرستان های استان، اهدای خون توسط کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و ارائه خدمات رایگان پزشکی در درمانگاه ایثار از جمله این برنامه ها است.

.

به گفته وی مراسم تجلیل از خانواده های شهدا، تبلیغات محیطی در سطح شهر و روستاها و در فضاهای مجازی، ویزیت رایگان مردم در درمانگاه ایثار، تجلیل از کارکنان ایثارگر، حضور در برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی با هدف ترویج و تبیین روز شهدا در جامعه از جمله این برنامه ها می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه امروز ما بیشتر از هرچیزی به ایثار اجتماعی نیاز دارد

جامعه امروز ما بیشتر از هرچیزی به ایثار اجتماعی نیاز دارد