مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-09بين الملل

وزارت خارجه آمریکا: سیاست ما حمایت از راهکار دو دولتی است


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به تمایل دولت جدید این کشور برای از سرگیری کمک ها به فلسطینیان، گفت سیاست رییس جمهور آمریکا حمایت از راهکار دو دولتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم تلاش رژیم صهیونیستی برای از بین بردن هرگونه شانس اجرای راهکار دو دولتی جهت پایان دادن به مناقشات فلسطین، دولت جدید آمریکا حمایت خود از این راهکار را اعلام کرد.

ند پرایس وزارت خارجه آمریکا، وی اما برای توجیه این صحبت خود، افزود: به طور کلی، هدف ما راهکار دو دولتی است، یک راهکار دو دولتی که در آن اسراییل به صورت مسالمت آمیز در کنار یک دولت فلسطینی معتبر وجود داشته باشد .

پرایس در ادامه توضیح داد: ما از راهکار دو دولتی حمایت می کنیم زیرا نه تنها با ارزش ها و منافع ما همخوانی دارد بلکه در حقیقت با ارزش ها و منافع منطقه نیز مطابقت می کند.

یک راهکار دو دولتی، وجود اسراییل به عنوان یک دولت یهودی را تضمین کرده و همزمان آمال قانونی و مشروع فلسطینی ها برای داشتن عزت و حق تعیین سرنوشت در دولت خودشان را محقق می کند .

این دیپلمات آمریکایی که با اصرار یک خبرنگار برای مشخص کردن موضع حمایتی واشنگتن درخصوص نقض حقوق فلسطینیان مواجه شد، گفت: ما به عنوان یک دولت، در پی تعمیق ارتباطات خود با مردم فلسطین و رهبری فلسطین هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه آمریکا: سیاست ما حمایت از راهکار دو دولتی است

وزارت خارجه آمریکا: سیاست ما حمایت از راهکار دو دولتی است