مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-09اقتصادي

نور امیدی که از پشت دیوارهای سنگی روشن می شود


چرخ اقتصاد هرکجا که بچرخد خوب است؛ چه برسد زمانی که با ایجاد شغل برای هر یک نفر امید، انگیزه و نشاط را برای یک خانواده از قشر آسیب پذیر فراهم شود.

- خبرگزاری فارس البرز-طیبه جواهری: درب های عظیم الجثه را یکی پس از دیگری پشت سر می گذاشتم، برای رسیدن به هر کدام مجبور بودم عرض حیاط محوطه را طی کنم و دوباره درب آهنی دیگری سد راهم می شد.

سر می چرخاندی روی در و دیوار محوطه نوشته شده بودند فیلم برداری و عکس برداری ممنوع! به نظر نمی رسید برای خبرنگارها ارفاقی در نظر گرفته باشند، در ادامه مسیر آخرین درب که برخلاف دل آهنی اش به رنگ آرامش بخش سفید بود را نیز پشت سر گذاشتم.

حالا یک حیاط بزرگ و مستطیلی دیگر با چند سوله در طرفین مقابلم بود، گروهی از مسؤولان آن طرف تر صحبت می کردند، بعد از احوالپرسی و رسیدن همکارانم نوبت نوبت به سوله هایی که حالا هریک کارگاه اشتغالزایی شده بودند سر زدیم.

  ایستگاه اول؛ تولید ماسک/قطره ای از لشکر مقابله با کرونا وارد نخستین سالن شدیم، حدودا 50 نفر بودند، نگاه های پرسش گر، نگران و شاید هم خجالت زده آن‍ ها حس عجیبی به من القاء می کرد، خسته نباشیدی گفتم و سعی کردم دقیق تر به حرکات و کارهایشان نگاه کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نور امیدی که از پشت دیوارهای سنگی روشن می شود

نور امیدی که از پشت دیوارهای سنگی روشن می شود