مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-09پزشكي

2700 نفر در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن کرونا را دریافت کردند


رییس اداره پیشگیری از بیماری های واگیر و غیر واگیردار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در فاز دوم واکسیناسیون گروه های هدف، دو هزار و 700 نفر براساس اولویت های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی واکسن اسپوتینک کرونا را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، دکتر محمدجعفر صادقی، با اشاره به اینکه نوبت دوم واکسن به گروه های هدف 28 روز بعد از نوبت اول تزریق می شود، عنوان کرد: براساس تجربه برخی از کشورها که نشان داده تاثیرگذاری واکسن بعد از 28 روز بهتر از 21 روز است ، از همین رو واکسن درمان کرونا به سالمندانی که در بهزیستی و یا خانه سالمندان ساکن هستند نیز تعلق می گیرد، پرسنل آرامستان ها که متوفیان کرونایی را تدفین می کنند نیز جزو گروه های هدف محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه جانبازان نیز از دیگر گروه های هدف این دوره از تزریق واکسن کرونا هستند، اظهار کرد: تزریق واکسن کادر درمان در حال انجام است و برنامه ریزی های لازم برای تزریق واکسن سایر گروه های هدف همچنان ادامه دارد.

صادقی بیان کرد: تاکنون هزار و 354 زن و هزار و 346 مرد از کادر درمان تاکنون واکسن اسپونتیک کرونا را دریافت کرده اند و سایر افراد بر اساس لیست و برنامه واکسن دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2700 نفر در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن کرونا را دریافت کردند

2700 نفر در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن کرونا را دریافت کردند