مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-09اقتصادي

مصوبه مربوط به فوق العاده سختی کار کارمندان صنعت آب و برق


معاون اول رییس جمهور تصویب نامه مربوط به تعیین تکلیف و پرداخت فوق العاده سختی کار کارمندان صنعت آب و برق را برای اجرا به سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت نیرو ابلاغ کرد.

- معاون اول رییس جمهور تصویب نامه مربوط به تعیین تکلیف و پرداخت فوق العاده سختی کار کارمندان صنعت آب و برق را برای اجرا به سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت نیرو ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، هیات وزیران در جلسه 13 اسفند 1399 به پیشنهاد وزارت نیرو و به استناد بند (3) ماده (68) قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص پرداخت فوق العاده سختی کار کارمندان صنعت آب و برق تصمیم گیری کرد.

بر اساس این تصمیم، فوق العاده سختی کار و کار در محیط های غیرمتعارف با رعایت سقف و ضوابط تعیین شده در بند فوق و بر اساس دستورالعمل مصوب وزیر نیرو به کارمندان شاغل در مشاغل دارای شرایط مقرر در بند یاد شده در وزارت نیرو و شرکت های دولتی زیرمجموعه آن قابل پرداخت است.

به موجب این بند، فوق العاده سختی کار و کار در محیط های غیرمتعارف نظیر کار با اشعه و مواد شیمیایی، کار با بیماران روانی، عفونی و در اورژانس و در بخش های سوختگی و مراقبت های ویژه بیمارستانی تا یک هزار امتیاز و در مورد کار با مواد سمی، آتش زا و منفجره و کار در اعماق دریا، امتیاز یاد شده با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه مربوط به فوق العاده سختی کار کارمندان صنعت آب و برق

مصوبه مربوط به فوق العاده سختی کار کارمندان صنعت آب و برق