مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-09اقتصادي

پول های بلوکه شده ایران چمدانی وارد کشور نخواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در رابطه با آزادن شدن منابع ارزی ایران و محل استفاده آن، - سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به احتمال آزاد شدن بخشی از منابع ارزی بلوکه شده ایران در کشورهایی نظیر عراق و کره جنوبی گفت: این روند به شکل حواله بوده و بصورت چمدانی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در رابطه با آزادن شدن منابع ارزی ایران و محل استفاده آن، اظهار کرد: بخشی از درآمد های ارزی دولت که حاصل از صادرات نفت خام، گاز، برق و میعانات بود، مسدود است و طی ماه های اخیر، رایزنی های متعددی در این حوزه با کشور های مورد نظر صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه علائم مثبتی در راستای آزادسازی بخش کوچکی از این پول ها دیده می شود، گفت: ان شاءالله این مبالغ آزاد شده و برای مصارف ارزی کشور صرف و هزینه شود.

طغیانی افزود: سه دسته اولویت با نیاز بالا توسط بانک مرکزی مشخص شده که این درآمد ها صرف مواد اولیه، تولید و ماشین آلات و قطعات می گردد.

وی ادامه داد: تا زمانی که این مبلغ آزاد نشود و به مصارف ارزی کشور نرسد، نمی توان قضاوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول های بلوکه شده ایران چمدانی وارد کشور نخواهد شد

پول های بلوکه شده ایران چمدانی وارد کشور نخواهد شد